Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 noiembrie 2010

Povestea noastra

Trecand prin norii de furtuna
Care incet dar sigur se aduna
Trecand prin ploaia de stele
Ajung la finalul vietii mele

O, tu iubire adormita
Trezeste-te din starea de viata inegrita
Vino la mine , la iubitul print al tau

Viata neagra de dor si dragoste patata
Himera nerusinata in lume imprastiata
Ajuta-ma sa ies din intuneric doar o data
Ajuta-ma te implor macar o data

-Tu Fat-Frumos pierdut in tristete
As vrea sa ies dar nu pot din pacate
Sunt ostatica lumii triste si pustii
Dar nu voi inceta vrodata a te iubii

-Iti doresc dragostea mea multa rabdare
Si-ntr-o zi in care te vei scalda in soare
Voi venii si vei iesii din inchisoarea
Atunci si zeilor le va fi cu inchinare

-Dar tu iubitul meu, mereu imi juri
Ca vom fi intregi , vom fi singuri
Singurii veseli intr-o lume deprimata
Singurii care impartasesc iubirea adevarata

Si-atunci lacrima ce-alerga pe obrazul
Printului, imbratisandu-se cu necazul
Cazu pe nisipul gatit de soare
Si se facu cristal , dovada de iubire

Si printul cazu dintr-o data secerat
Plangand , crezand ca l-ai uitat
S-a transformat in in spiritul cel mai pur
Uitand de lumea si dragostea la care a tanjit

-Iubitul meu , imi este foarte frica
Ca-intr-o zi stelele le vei imbratisa
Si numai pot simt ca sufletul imi cade
In abisul uitarii, undeva departe

Si dintr-o data pe cerul innorat
Scria din stele muribunde
Te iubesc , te-am iubit nu te-am uitat ...

Un comentariu: