Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 noiembrie 2010

Rana sentimentala

-Doamne ... nu credeam vreodata ca ma voi afla in acest loc , ca voi simtii ce simt acum si nici nu credeam ca pot visa cu ochii deschisi . 
Ce frumos este aici , sunt singur si comunicativ . Comunic in fata marii albastre asemeni ochilor tai ...cu mine , vorbesc cu persoana mea si parca nici ea nu ma intelege . Parca nu mai e atat de frumos cand stau sa ma gandesc mai bine , caci nu aud cantecul privighetorii ce imi canta "Te iubesc" dimineata si nici umezeala buzelor tale . 
Tu, mirajul meu ... cate mi-ai daruit de atatea ori si cate am impartasit cu tine . Ce frumos erai , ce frumoasa erai iubirea mea . 
Acum sunt pierdut in lumea asta de o frumusete incredibila dar care nu se compara cu tine . 
Extraordinar , cred ca sunt mort , cred ca sunt doar o amintire acum si cred ca nimeni nu isi va mai amintii vreodata de mine . 
Sunt singur ca nu visez pentru ca simt durere si stiu sa citesc pe crucea mea , o pot atinge si e din lemn batran , asemeni sufletului meu .
Tu realizezi Andreea ? Tu realizezi ca sunt intr-un final liber ? 
Si sunt liber sa ce , sa umblu pe pamant fara ca nimeni sa ma vada ? Sunt liber sa creez lumina sau sa strig "Te iubesc" fara ca nimeni sa ma auda ? Asta e libertatea ? Eu sper ca nu . 
Daca am murit intradevar si al meu Dumnezeu m-a blestemat sa ratacesc pamantul ca o simpla adiere de vant periodica si nici macar sa nu am norocul sa iti ating trupul , atunci sunt blestemat ingrozitor.
Daca pot privii rasaritul dar sa il privesc singur , daca pot auzii o pasare cantand dar sa nu am cui ii spune " asta ne canta despre cat te iubesc " , daca pot privii luna si sa nu ii pot spune povestea nimanui si daca tot vorbesc aici singur si lipsit de interes fata de culorile ce ma inconjoara atunci sincer probabil moartea nu e  de mine .
Vreau sa traiesc , da Doamne ... sa fiu iarasi faptura pe pamant caci florile cu mirosul lor si albinele cu harnicia lor dau miere impreuna , dar fiecare are nevoie de cealalta in egala masura . 
Asa si eu , intradevar probabil ca nimeni nu vede in jur ceea ce vad si eu dar asta nu inseamna ca nu poate , poate ca nu vrea pentru ca ii este frica de minunat si ii e frica sa nu fie ca mine . 
Doamne , Dumnezeule te implor da-mi sansa sa traiesc iarasi si sa pot fugi pana la ea sa ii spun cat o iubesc , la prieteni sa le spun ca imi e dor de ei si la familie sa ii imbratisez si sa plang cu ei . 
Te rog Doamne ca de ce sa rad singur cand pot sa plang cu altii care probabil defapt sigur sunt in aceiasi masura de tristi ca si mine . Nu exista om perfect , om fericit sau om bogat pe pamant . 
Am invatat asta Dumnezeul meu si acum vreau sa zic mai departe , sa vada ceilalti ca sunt un alt om , un alt eu ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu