Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Scrisoare catre necunoscut

Ce faci iubita mea ? O zi frumoasa ne inconjoara , atata caldura , soare , stralucire ... totul parca incercand sa gaseasca o pasiune a unei naturi deja moarte .
Hei , tu dragostea vietii mele , nu stii cat pot sa regret tot ce am zis azi. Nu ai pur si simplu nici cea mai vaga idee .
Tu stii m-a durut aseara cand tu , iubirea vietii mele mi-ai sous cu al tau zambet inselator ca eu nu mai reprezint nimic in sufletul tau , ca suntem doua extreme ce nu se vor intalnii niciodata ?
Nu am dreptul sa sufar ... nu am dreptul la un sentiment atat de uman , atat de viu . Sa realizez eu ce inseamna sa fiu om e dorinta cea mai  mare a vietii mele mizerabile .
Am descoperit in mica parte ce inseamna asta .
Sa sufar , asta a fost tot ce am simtit in mare parte la inceput si sa fiu sincer , ma obisnuisem in mod absolut involuntar cu sentimentul acesta pana cand ai aparut tu iubita mea.
Am crezut ca esti inca o intamplare nefericita . Am ajuns in schimb sa ma simt om si sa imi dau seama ca un om poate zambii , iar acel zambet poate fi oglindirea unei stari de spirit.
Si iti scriu tie iubita mea caci am atata ura stransa in mine incat prin vorbe nu as rezolva nimic .
Urasc atat de multe actiuni , persoane , trairi incat te privesc disperat ca pe o ultima sansa de a fi eu .
Esti insasi esenta vietii iubita mea .
Te iubesc minunea mea . Adio sau poate la revedere ... viitorul e atat de imprevizibil incat nu stiu daca urmatoare mea suflare nu va fi cumva si ultima .

Un comentariu: