Totalul afișărilor de pagină

luni, 8 noiembrie 2010

Scrisoarea unui nebun

Sunt aici intre acesti patru pereti ...ma uit la tavan si imi imaginez ca sunt pierdut intr-un univers paralel . Cred in continuare ca daca voi inchide ochii destul de mult tot acel negru va fi spatiu infinit si voi merge pe scurtatura intunericului spre tine . Mai am un singur bun prieten ce nu ma paraseste nici macar pentru o clipa ... o oglinda mica ce zambeste la mine cand zambesc la ea.
Uimitor cate flori sunt in parcul din fata spitalului. Cate culori imi lipsesc .
Imi amintesc modul in care priveam toate nimicurile de afara si le ignoram complet. Acum nu mai am luxul asta .
Nu sunt nebun , ma jur ca nu sunt . Nici macar soarele nu mai vrea sa ma imbratiseze , nici macar luna nu se mai uita in ochii mei .Sunt singur , privat de orice actiune universala care sa imi aminteasca de omul ce eram .
Imi amintesc de mine cum imi pierdeam secundele atat de pretioase ale vietii spunand tuturor ca ii iubesc . Ei nu simteau asta .
Probabil sunt putin depresiv dar Dumnezeule te rog da-mi puterea sa mai plang macar o data sa imi hidratez fata cu ceva , caci sunt uscat atat pe interior cat si pe exterior.
Mancarea nu e excelenta , insa umple golul din stomac pe care acum il simt de foame , nu mai simt golul acela din stomac ce il simteam cand o luam in brate pe ea .
Urasc viata asta . Prefer sa mor.
Am incercat sa sparg oglinda , dar sangele nu vroia sa curga ... eram atat de deshidratat ca se usca instantaneu salvandu-mi astfel viata mizerabila .
Ma mint singur ca mai am o luna , sper sa am dreptate sincer caci nu mai rezist.
Daca sa traiesti trebuie sa iubesti , iar cand iti pierzi iubirea esti nevoit sa suferii , Doamne da-mi moarte .
Prietene , nu te cunosc ... nici tu pe mine , iti scriu aceste randuri de pete colorate in albastru cu forme diferite pentru a nu fi nebun cu adevarat . Asta e singurul meu contact cu realitatea deplina .
E mizerie aici , pur si simplu jegos si se pare ca si sobolanii au demnitatea lor caci nu ma onoreaza cu prezenta lor.
Aud sunete , simt gustul dragostei , simt scarba de mine . Sunt bombardat de sentimente .
Se pare ca am noroc , unul din infirmieri ma va tranchiliza . 6 ore de pace si linistite .
Adio prietene , uita-te in sufletul tau si incearca sa pretuiesti fiecare bataie de inima , si fiecare zambet desenat pe fata ta de zeul fericirii . Traieste secunda .
                                                                                    Cu drag , eu ... nimicul ce cunoaste tot despre nimic

Un comentariu:

  1. "Aud sunete , simt gustul dragostei , simt scarba de mine . Sunt bombardat de sentimente ." <3
    Absolut genial.Este mai mult un fragment din viata ta,cel putin asa cred eu.Ai niste cuvinte superbe si un mod de expunere foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere