Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 noiembrie 2010

Sfarsit

Trist , dezbracat de orice mi-ar putea tine de cald , merg singur cu fata umezita de lacrimi amare ce se varsa pe obraji subtiati de rusinea care am indurat-o toata viata . 
Ma uit in reflexia din baltile dupa jos si incep sa rad si sa intreb in gand " Cine dracu e ala ? Eu nu eram asa , eu zambeam si imi strambam fata ca sa pot face lumea sa rada ." si binenteles ca nu primesc nici un raspuns . 
Ma simt handicapat , acum nu mai am pe cine amuza pentru ca din populatia ce imi era familie a mai ramas nimeni .
Nu mai am pe cine sa injur , laud sau imbratisa pentru ca sunt singur , am ramas singur .
Nu mai am pe cine iubii , saruta sau suferii dupa , pentru  ca sunt singur mi-a murit sufletul .
Nu mai am oglinda in casa pentru ca s-au spart , speriate fiind de uratenia ce o am acum la interior si exterios .
Ma simt prost si cred ca sunt un om de nimic pentru ca scriu randuri doar ca sa imi spun singur cat de rau o duc si cat de dor imi e .
Doamne , crezi ca merit ? Crezi ca merit sa sufar asa , sa fiu atat de singur si atat de lipsit de orice urma de bucurie . Nu ma mai pot bucura de nimic , totul mi-se pare mort ... mai mort decat sunt eu acum sunt inconjurat de boala , moarte si dispret . Cum as putea sa zambesc atata timp cat stiu ca se apropie Craciunul si eu nu pot spera la lucruri spirituale , nu pot spera la ce imi doresc cu adevarat : Sa il vad pe tata , sa o ascult pe proasta familiei cum imi bate capul cu prelegerile ei despre viata perfecta , sa o vad pe iubita langa mine , sau macar sa beau o bere cu prietenii . 
Cum o fi acum la ei ? Cum s-or simtii fara mine , mi-or simtii lipsa ? 
Probabil ca nu . Ce ma doare mai mult de atat e ca au fost semne , semnele si vorbele celor ce iti  vad in suflet si iti spun ca vei ramane singur si ca treptat vei pierde tot ce ai avut . 
Si am avut multe , multe rau . 
Am avut o perioada limitata de timp un tata care se imbata si nu cred ca m-a vazut vrodata treaz dar care il priveam ca pe un supererou , am avut o mama care eh ... nu mai conteaza mama , am avut o sora si un frate mai mici , am avut prieteni ... o multime de prieteni care erau langa mine si cu care am jurat ca voi impartii si bune si rele , s-au saturat de mine si tot ce sunt .
Am avut o iubita care nu am apreciat-o si care am comparato cu un plic ... s-a saturat de mine si de betiile si ruperile mele ; am avut o familie care acum ma priveste ca pe cel mai aprig inamic , am avut respect pentru ce faceam si ce ziceam , acum  se fereste toata lumea de drogatul , inaptul si distrusul de mine .
Merit si merit cu varf si indesat tot ce am acum sau mai degraba ce nu mai am , dar Dumnezeule nu mai suport tot ce mai am acum sunt cicatricile din suflet care ma dor in continuare si sangereaza lacrimi fara sa pot face ceva . Astea sunt amintirile vietii mele . 
Am 18 ani si deja ma doare atat de tare sa traiesc incat imi doresc ca un las sa mor .
Dar nu mai pot , nu mai suport atata durere , atatea lacrimi varsate cu ecou si atata pasiune framantata intr-o tigara . E imposibil sa traiesc in continuare cu ce simt in momentul de fata , si tot ce pot face e sa imi astept sfarsitul aici pe scaun cu tigara in gura , pentru ca sfarsitul crede-ma ca nu e departe . Simt asta , simt de ceva timp ca se apropie si il astept ca un prost de 3 luni fara sa mai de un semn decat o data pe saptamana . 
Pana la sfarsit va mai trece putin timp , dar cand va venii vreau sa stiu ca am insemnat ceva in sufletul vostru , ca voi fi o amintire sau un punct din linia vietii ... as fi fericit dar cam greu si spre finalul mizeriei sa lasam o dara de curatenie si sa spun "Imi pare rau" chiar daca nu ma va ierta nimeni si nimic nu va mai fi cum a fost o data ...

Un comentariu:

  1. ai insemnat si vei insemna mereu ceva pentru si prin acel ceva vreau sa spun un prieten adevarat un frate mai mare un adevarat ajutor ....si in seara asta cand ti-am citit ultimul post mi-a trecut toata vara prin fata ochilor...toate fazele cand ai plecat tu la mare singur si am plans toata nopate si am vb la telefon si ma rugam sa nu patesti ceva si am rugam de tine sa te intorci multele tale crize de sinucigas cu care speriai pe toata lumea...mi-e dor de tot

    RăspundețiȘtergere