Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 decembrie 2010

Drumul Spre Fericire...

Mult , mult prea mult timp a trecut din ziua nasterii mele , 
Nimeni si nimic nu si-au imaginat ca voi aduce belele
Ma gandesc cu groaza la viitoarea-mi supravietuire
Caci momentan sunt prins alergand in drumul spre fericire.
Nu sunt batran , dar ma simt mult prea depasit 
Nu sunt in postura sentimentala sa ma gandesc la infinit 
Si nici nu am avut pana acum sansa sa fiu iubit 
Asa ca nici o sansa sa pot striga tare " Sunt fericit  ! ".


Nimeni din familie nu-mi judeca succesul 
Nimeni din anturaj nu isi prezinta interesul.
Caci nu sunt un nebun sa spun chiar tot ce simt 
Si nici nu cred , ca ar avea vreun rost sa mint .
Ma simt prea depasit , de ce-mi doream in copilarie
Si cand simt ca pot sa rad , tot raul mi-se-ntampla mie .




Nu voi avea viitor si nici in fata usii nu voi avea covor
Voi fi un simplu om , un simplu muritor . 
Voi petrece de doua ori pe an in limita banilor
Si voi muncii de zor in casele milionarilor .
Voi avea nevasta ce nu mi-am dorit-o niciodata 
Si dupa noua luni crezand ca am baiat , voi avea defapt o fata .
Voi manca aproximativ cat sa nu mor de foame 
Si prietenii din bloc vor fi doar animale 
Familia , dezamagita de ce-am ajuns ma va tine ascuns 
Si abia pe patul de moarte imi vor oferii un raspuns .


Voi fi tipicul , omului increzator 
Care si cand va fi pe moarte se va gandii la viitor .
Si acum sa ne gandim la fericire , caci pentru asta voi alerga o viata :
Voi fi fericit cand  imi va fi mai greu
Si totul o sa fie de la Dumnezeu
Eu, fiica mea , si nevasta-mi minunata 
Vom canta la balconul casei imense a noastra cate o serenada .
Pentru stelele ce ne-au privit la bine si la rau
Si peste noua luni voi avea un fiu si eu 
Nevasta se va schimba devenind femeia perfecta 
Vi ne vom indrepta cu zambetul pe buze spre fericirea iminenta .




Asa ca fiind ajutat de noroc si de iubire 
Impreuna cu cine iubesti poti gasii drumul spre fericire ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu