Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 decembrie 2010

Final de poveste

A sosit timpul sa scriu inevitabilul , sa scriu ceva ce va reprezenta multumirea mea fata de tot ce am fost .
A trecut putin timp de cand eu nu mai gust din aerul respirat de voi si a trecut ceva mai mult timp de cand eu sunt o simpla amintire . Amintirile nu supravietuiesc pentru mult timp , ei bine foarte mare dreptate are cine a zis ce a zis .
Of , familia mea . Familia mea acum probabil e devastata si inca uda pamantul ce ma acopera cu lacrimi . Daca le-as fi recunoscator as fi egoist , asa ca ii rog sa lase pamantul sa se usuce , caci lacrimile apasa pamantul si mai mult pe trupul meu zdrelit de boala si durere . 
Va sunt totusi recunoscator iubitii mei ce ati impartit sangele cu mine , va sunt recunscator pentru ca ati creat drama scurta dar plina de actiune si suspans ce a fost viata mea . 
Multumesc celor ce mi-au fost prieteni , caci fara ei nu as fi ajuns acum sa am curajul sa scriu aceste randuri . Fara ei nu as fi cunoscut toate sentimentele ce s-au strans fara nici un regret in sufletul meu gol pana atunci  si s-au strans cu asa nesimtire caci foarte repede au inceput sa dea pe afara .
Prin cate am trecut . Prin cate belele , bucurii , tristeti si prin cate momente lipsite de importanta in acel moment . 
Nu voi uita certurile cu voi , familia mea pe tema prietenilor . Cat imi vine sa rad acum in momentul acesta final , caci chiar daca voi imi spuneati ca prietenii mei sunt gresiti si ca nu imi vor aduce nimic bun , eu ca un adevarat copil lipsit de minte si lipsit de scop imi continuam plimbarile nocturne cu ei , betiile si restul . 
Imi pare rau ca v-am suparat atunci , dar asta a fost farmecul vietii noastre . Farmecul vietii mele defapt , ma certam cu toata lumea doar ca ma impac iarasi . 
Imi va fi dor de diminetile de iarna cand imi era atat de greu sa ma trezesc si imi blestemam fiecare pas inghetat din drumul meu spre scoala . 
Imi va fi exagerat de dor de serile de vara , atat de calduroase si atat de udate cu bere . Atat de udate incat dadeam un nou sens expresiei " Iti ineci amarul in alcool " .
Va voi privii din cer , toamna cand o sa fugiti in ploaie si o sa stati precum niste pinguini de oras bagati unul in altul ca sa va incalziti .
Lasand regretele la o parte , sa nu uitam minunatia vietii . Am trait putin ce-i drept , dar ce am mai trait . Cat de frumosi au fost primii si ultimii ani din viata mea . Multumita voua.
Aici , de sus se vede fiecare suflet in parte ducandu-si restul vietii pe pamant mai departe . De aici se simt florile cum parfumeaza si picteaza viata fara nici macar o schita , dar capodopera e prezenta indiferent de combinatia aromelor si culorilor . Natura invata un geniu pictor sa picteze , creaza orice parfum si canta fiecare sonata prima . 
Universul ma asteapta acum si trebuie sa plec in calatoria mea spre nesfarsit , dar nu pot pleca fara sa iti las cateva cuvinte venite din abisul sufletului meu si tie , iubita mea .
Chiar daca nu ti-am mai vazut chipul de ceva timp , nu ti-am uitat privirea ce mi-a deschis poarta spre fericire si durere . Fericirea doare ingrozitor si eu am fost destul de fericit . 
Nu plange acum , caci nu e sfarsitul omenirii . E sfarsitul unui om banal si plin .... ma rog , care a fost plin de viata . 
Mai stii cand ti-am promis ca te voi iubii mereu ? Ei bine fara sa vreau , m-am tinut de promisiune.
Tot ce vreau sa iti las tie , iubire , e asigurarea ca te voi veghea vesnic de aici de sus si voi avea grija sa iti pastrez un loc in rai ca sa putem face ... nu stiu chestii ce le fac oamenii morti .
Nu am fost amuzant , dar asta e . Cine ma mai poate critica acum ? Nimeni ! 
Adio prieteni si multumesc inca o data familiei pentru crearea acestui vis frumos ce l-am trait si l-am simtit . Multumesc iubire pentru sarutul ce mi-l-ai oferit in decursul finalului vietii mele . 
        


                                         Post Scriptum ; Va astept cu bratele deschise dar sper cat mai tarziu , am destul timp la dispozitie. Traiti , iubiti si nu priviti inapoi , pe pamant eu am ramas doar o piatra rece in forma de cruce . Va iubesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu