Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 decembrie 2010

Lacul

Ce sa zic in oglinda asta aburita de respiratie greoaie ?
Cand sunt doar eu pe lac si ma uit trist in ea cu nimic in suflet
Si tot ce atarna in inchisoarea sufletului de un fir de ata fara capat
Cade cu siguranta in abisul chipului parasit de zambet .
Sunt singur , vorbesc cu vantul dar nici el nu ma asculta
Caci e preocupat sa mane norul cret si pufos precum o oaie
Ce alearga fara final pe cerul albastru asemeni marii pline de viata 
Dar vede totul mort , pustiu si fara pic de asemanare 
Caci cerul nu are viata , el o ofera prin ploaie pentru mare.
Sunt pe lac unde obisnuiam sa alergam fluturasii din stomac
Unde numaram fiecare fir de iarba si il inmulteam cu florile din ea
Tot acolo unde inotam cu pestii ce numeau casa lac 
Acelasi loc unde pana si raul ne zambea .




Abisul chipului trist privat de orice zambet
Imi apartine si sunt nefericit.
Nimeni si nimic nu ne mai poate spune 
Ca pe partea cealalta a lacului ne asteapta un iubit .
Mi-a disparut surasul din diminetile cu roua la geam 
Mi-au mai ramas oglinzile in fata carora ne sarutam .
Iti amintesti iubire cand in fata lacului juram 
Ca ne vom iubii la infinit si dragoste in suflet scurgeam 
Iti aminteste oare cerul cand plange peste tine 
Cand imi jurai in fata lui ca ma vei iubii doar si numai pe mine ?




Barca ce ne purta in calatoriile pe paradisul lichid 
Sta singura si trista , isi aminteste de drumul far'de sfarsit 
Ce il parcurgeam fara frica si pe furtuna 
Spuneai ca drumul nostru e cel fara de minciuna .
Buna speranta dar acum la ce bun cand pana si pasarile au amutit
Numai ne pot canta de dragoste eterna caci stiu ca m-ai parasit .
Acum in acelasi lac te gasesc intinsa pe frunzele uscate de dorul verii 
In crengi pierdute si maronii amintind ca a venit toamna 
Pe lacul unde dragostea e prea fierbinte sa poate da de veste iernii
Pe lacul unde numai un domn iubeste doamna .




Adio iubire , ai culoarea strugurilor culesi toamna tarziu 
Sugrumata de sfoara ce tinea barca ce planga am ajuns dar ce sa fac 
Imi imbratisez iubirea , o sarut si-nchid ochii , sunt viu 
Dar raman la nesfarsit langa tine in suflet strig iubirea ce ne leaga pe amandoi de lac .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu