Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 decembrie 2010

Pianistul

Niciodata nu am vazut rasaritul de la inceput si nici nu voi putea 
Caci trebuie sa adorm la apus in brate cu iubirea mea. 
Cu dragoste sa fim impreunati , despartiti de rau sau bine 
Fara legaturi  discrete , fara a ne putea abtine .
Cu ochii prinsi in infinit , prinsi la nesfarsit 
Cu dragoste sa-mi amintesti iubito , ca iti sunt iubit .
Conditia unei vieti perfecte , unei iubiri frumoase
Este sa vezi culorile iminente a intunericului printese.
Niciodata nu voi putea sa fiu doar eu cu tine 
Si nicicand nu voi reusii sa ma pot abtine 
Sa iti spun fara pic de ajutor , cat pot sa te iubesc
Sa iti spun ca te ador , chiar de imbatranesc .

Danseaza degetele in intuneric pe pianul plin de praf 
Creaza muzica ce traieste vesnic si care ajung la infinit 
Se misca ochii verzi si obositi , vorbesc cu creierul ruginit 
Fac versuri nesfarsite , canta povestea iubirii noastre , unei iubiri neobosite.
Fara regret , sentiment sau lacrimi false , scriu in continuare
Creeaza pianistul dragostei , inecat in ploi amare .
Si-apare sursa plina de magie , ritmul incet se schimba 
Deci tu , iubito schimbi  definitia prieteniei si cand nimic nu o obliga .
Prietenia ce-a ramas acum intre nou , vechi si antic 
Invechesc problemele de demult in beciul ce se scalda-n intuneric.
Si rima mea nu are sens , cuvintele imi scapa 
Melodia a plecat demult , inima incet imi crapa 
Caci nimeni si nimic nu va schimba ce simt eu pentru tine 
Si ma jur ca niciodata-n viata mea nu ma voi putea abtine .

Te iubesc , te iubesc , te iubesc la nesfarsit iti spun 
Ne iubit sus pe pian , si plangem amandoi 
Pana si luna ne ajuta , trage perdeaua noptii peste noi .
Soarele inroseste dispare de rusine , stelele nerusinate nu se pot abtine 
Sa priveasca si licaresc starnite de pasiunea moarta 
Ce intra in visul meu de-acum , iubirea de alta data .
Caci pianul nu mai e , si luna e dupa nori 
Noi doi suntem separati , ma trezesc plin de fiori .
Sunt pianistul , optimist ce canta si in vis 
In amintirea dragostei pierdute candva in paradis. 

Visez despre tine , tu viezi despre el 
Ce trist sa cant melodii diferite 
Sa ii aduc pianului omagii 
Cu vise de durere omorate .
Trezit plang , suspin , si adorm inca o data 
Sperand ca cel putin in vis sa iubesc si sa fiu iubit de aceiasi fata . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu