Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 decembrie 2010

Visul

Ne plimbam de mana , plini de dor dupa o luna 
Ne strangem in brate ,ne sarutam , ne iubim.
Cream un univers numai al nostru , paralel
Juram mirajului verde ca nu ne despartim
Zambim copacilor , vorbim cu vantul
In limba dragostei nu ai nevoie de cuvinte
Ne veghem de fiarele noptii fiecare cu randul
Vorbim in limba noastra invers , iubesc te , iubesc te
Numaram in fiecare noapte stelele ce inconjoara luna
Ne certam spre sfarsit , caci suntem diferiti
Doar ca dupa doua secunde , sa ne spunem cat ne iubim 
Aprindem focul in suflet doar cu un sarut
Il stingem cu soare aprins stingher in departare
Si cine indrazneste sa ne deranjeze ,
Sa se fereasca de mine ca il ucid 
Suntem doar doi capabil sa danseze
Pe muzica din suflet , ce se aude pana si in vid 
Credinta mea se rezuma la tine 
Si durerea mi-a disparut ca prin minune
In tara noastra nu e razboi 
In tara noastra exista doar doi .
E vis ciudat, moarte clinica sau nebunie 
Nu imi pasa , iubita mea sa tot fie
Sa culegem florile primaverii
Din zapada netopita din timpul verii 
E visul nostru si nici o lege nu conteaza 
Atata timp cat creatorului , inima ii dicteaza.
- Acelasi vis il am de patru luni
Sau sunt oare 3 saptamani
Incep incet sa ma pierd de realitate
Caci heroina mea ce mi-o injectam in suflet prin sarut
Acum este departe , sunt rece si imi dorm restul vietii mele nefericite .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu