Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 ianuarie 2011

Bolnav

Nu mai pot visa la nimic 
Nu mai am vise , speranta numai zic 
Sunt ca un orfan , pierdut de lume 
Sunt ca marea prinsa de vanturi in spume .
Nu mai pot fuma tigara ce-am impartit
Plang ca un copil privind la asfintit .
Sunt bolnav , un nimeni fara rost 
Nici macar diminetile stropite , nu mai sunt ce-au fost .
Numai sticle goale , lacrimi si clipiri
Sunt mort , ma hranesc doar cu amintiri
Sunt bolnav , patul e prea gol si dezbracat
Nu pot sa zambesc cu gandul la ce-am avut , acum s-a terminat .


Si cand vei simtii ca cerul iti apasa inima 
Sangele ce-ti curge-n vene va fi iubirea ta 
Atunci iubire vei intra cu pasiune in lumea mea .
Ai fost candva tot ce imi puteam dorii , 
Mi-a parasit chipul , din dorinta de a parasii 
Si acum un singur scop mi-a mai ramas in viata , scopul de-a murii .
Cum imi cuprindeai sufletul in ochi dintr-o data 
Si imi sarutai privirea , cu o pasiune minunata 
Cum puteam sa cred , ca o sa te pierd vreodata 
Iubirea mea , pasiune , dragostea mea adevarata . 


M-am saturat , m-am saturat sa plang zi de zi 
M-am saturat sa iti pronunt numele in soapte mizerii 
Sunt satul de mine , de omul gol si putrezit 
Sunt satul sa fiu doar omul care candva tu l-ai iubit .
Imi doream sa imi impart restul zilelor cu tine 
Si de o duceam rau , sa ne putem crea si bine .
Promiteam la sfarsit de soare ca ne vom trezii doar prin sarut 
Imi promiti acum , si ma indemni sa fac ceva ca sa te uit .
Sunt un monstru bolnav si simt ca mor incet 
Nu vrea iubirea mea , nu vreau sa te mai pierd.


Sunt cancer pentru viata , boala pentru tine 
Un om fara speranta , mormant printre ruine 
Sunt nimicul pentru care tu esti tot
Sunt distrus , inlacrimat , si nu ma mai suport .
Am ajuns pentru tine , al iubirii sclav
Sunt mort deja in suflet , si trupul mi-e bolnav .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu