Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 ianuarie 2011

Dor de mine

Mi-e dor de vara , de tine , de noi 
Mi-e dor de fiecare seara impreuna 
Si cum imparteam aerul amandoi 
Si cum obisnuiam sa cadem tinandu-ne de mana .
Mi-e dor de prosperitatea din sufletul meu 
Mi-e dor de amintirea vietii mele 
Si cum obisnuiai sa ma ajuti la greu 
Mi-e dor de iubirea ce mi-s-a scurs prin gene . 
Imi amintesc in noptile reci ce ma invaluiesc 
De saruturile calde , ce ma faceau sa ma simt 
Mi-e dor sa te iau in brate si sa iti povestesc 
Despre iubirea noastra , si nu puteam sa mint . 
Mi-e atat de dor de tine , de vara si de deal 
Mi-e atat de dor de apa din lacul nostru cald 
Mi-e foarte dor de privirea ce mi-o aruncai banal 
Si ma faceai pe mine , muritorul in tine sa ma scald .
Si cand ma uit in jur si parca nu te mai vad 
Cine ar fi crezut ca este cu putinta 
Pana si ceva ce n-aveam voie ca sa pierd 
Sa treaca-n fata mea acum in nefiinta .
Si respiram ca unul , sarutam aerul ca doi 
Nici macar strabunul nu mai facea la fel 
Nimeni pe lume nu mai era ca noi 
Pierduti , visatori in al nostru vis etern .
Eram un singur trup si ne mandream cu asta 
Pierdeam nopti intregi vorbind despre iubire 
Si-acum s-a terminat povestea , si cu asta basta 
Si pana si trupul nostru , a recurs la despartire .
Imi amintesc , prieten drag cum alergam in noapte 
Prin livezile din capul nostru pline de fericire  
Dupa fluturasii din stomac ce de ademeneau departe 
Si acum nu mai e nimic , of ce dezamagire !!!
Plecam departe , saparati spre nicaieri 
Eu singur fara suflet privindu-te pe tine 
Sa nu-ndraznesti vreodata sa imi mai ceri 
Ca acum sunt singur si mor de dor de mine . 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu