Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 ianuarie 2011

Eu sunt Dumnezeul

E bine sa fierb greseli in minte ?
E corect sa racesc drumul fierbinte ?
Gresesc daca spun pe sfarsit ,
"Cred in mine , ca pot traii la infinit !" ?


E o crima sa ascunzi lacrimi de unicorn
E o crima sa te-arunci in ea , sa ii spui " Te ador ! " ?
Ilegal sa traiesc fiecare secunda a zilei
Prea matur sa gandesc la nunta iubitei ?


Sunt prea copil daca ma joc si imi imaginez ca sunt tare
Ca arunci fiecare lacrima , pe ascuns in mare ?
Esti prea mult pentru mine , eu prea mult pentru lume
Cam departe sa ma uit , sa strig in disperare la tine ?


Prea bolnav sa ador fumul din fiecare tigare
Putin cam mort sa vorbesc despre reincarnare ?
Prea racit sa miros in taina fiecare floare
Obligat sa imi fac din viata aceiasi inchisoare ?


Sunt pitic , magician poate uneori nebun 
Daca ador sa imi creez un viitor mai bun ?
Diferit , cam ciudat , neimplinit sentimental
Daca visez ca voi devenii candva si eu un print pe cal ?


Aduci tu pasarele sa concerteze la nunta ,
La capatul vietii mele cand nimeni nu mai asculta ?/
Colorezi , luminezi tu noptile impartind soarele cu luna
Sau preferi sa te-angajezi in a angaja iar lumea ?


Clipesti tu oare din ochi atunci cand se face noapte
Inlocuind astfel stelele , si surzesti invitatii din soapte ?
Hranesti tu suflete , trupuri si inimioare 
Aduni tu oare toata lumea verzuie in mare ?


Vei iubii tu vreodata si pe cei ce tradeaza 
Si s-alergi infinit tinand iubirea in vaza ?
Vei pretuii tot ce-ai creat asa cum fac acum eu ?
Caci tu esti muritor , dar eu sunt  Dumnezeu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu