Totalul afișărilor de pagină

luni, 24 ianuarie 2011

Iti promit

Promit , voi pormite ca nu voi uita ziua 
Si ca iti voi zambii in noapte de departe 
Ca tot al tau voi ramane pentru totdeauna 
Si ca iti voi vorbii la ureche in soapte . 
Iti voi canta in fiecare zi melodia 
Ce ne apartinea si fiecare vers al noastru 
Il voi retine , imi voi tine promisiunea 
Promit ca iti voi scrie numele din stele pe albastru . 
Si vom gusta impreuna vantul de mai 
Promit ca vom culege flori impreuna 
Ca nu voi fi ultimul sarut ce il ai 
Si ne vom lua ramas bun prin mai mult de strangere de mana .
Iti promit ca vom ramane la apus in fiecare seara 
Si ca vom numara valurile la infinit
Iti promit niciodata nu va fi ultima oara 
In care sa iti apar si dintr-o data sa te sarut . 
Promit , ma jur ca ma voi intoarce candva la tine 
Ca voi fi acolo sa iti tin de urat 
Si sa ma asigur ca iti va fi mereu cald si bine 
Cu mana pe suflet si lacrima in inima iti promit .
Si frumoasa viata ce am cucerito impreuna 
Si frumoasa amintire a iubirii ce ne apartinea  
Si zilele cand ne certam si ne ziceam doar buna 
Fac parte din esenta vietii mele si din esenta ta .
Promit ca voi vorbii cu stelele ,
Sa cada rand pe rand in dans si sa revina 
Sa iti scrie din lumina numele 
Si sa pulseze noapte , sa vezi ce simteam in inima . 
Promit ca ce iti spun nu e adio , ci la revedere 
Promit ca iti voi aparea in vis 
Caci erai singura mea sursa de placere 
Erai coltul meu uman de paradis .
Si pot sa te sarut asa , sa continui la infinit 
Dar iti promit iubirea mea , ca nu o sa-ti promit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu