Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 ianuarie 2011

Parti de realitate

Trei zile negre in rochie de mireasa 
Trei lacrimi sterse pentru o craiasa 
O piatra rece ce ma asteapta tremurand
O liniste morbida distrusa de un strigat surd .


Un baiat pe stanca , plange si urla cu durere
Un tata , sot , prieten ce zice si la mormant la revedere 
Cerul se deschide , tremura de frica si plange
In sufletul baiatului , inima se strange .


-"De ce iubirea mea parasesti in noapte nuntii noastre ?
Si-aduci durere din lipsa lacrimilor albastre ,
Erau trei vieti frumoase ce le aveai cu tine 
Copilul dragostei , din pantec a murit stiu bine . "


Baiat credul si nesperat de-ndragostit
Caci viata dragostei , nu e la infinit 
Si intr-un final , e prima cu sfarsit 
Dar nimeni , numai el va sti cat s-au iubit .


-"Iubite am murit , dar te astept la mine 
Cu dragoste iti spun ca sa ma poti retine 
Si viata ce-ti pulseaza-n vene pentru tine 
Arunc-o in prapastie si vino la mai bine ! "


Si fata diabolica , mintita de himere 
Nu isi imagineaza , cata moarte ii cere 
Nu ii mai pasa oare de toata-acea durere ?
Sau vrea sa se hraneasca din lacrimi si sa zbiere ?


-" Iubire , sunt si voi fi iubitul tau tine minte 
Dar la ce bun sa mor si eu cand cerul ma iubeste 
Din cate stiu eu , viata merge inainte 
Si dragostea reala , nu moarte imi cerseste . "


Printesa de clestar , printul din lemn stors de rasina 
Amintirea nuntii moarte , cauzate de masina 
Copilul mort inainte sa traiasca si toata din pacate 
In viata toate , sunt doar parti de realitate ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu