Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 ianuarie 2011

Singur pe pamant

Salut , numele meu nu il stiu nici eu 
Sunt singur pe lume , intre rai si iad 
Si vorbesc de obicei cu ingerii de sus mereu 
Ii ridic cu grija si pe cei ce cad . 
Multi vad ramas din mine doar piatra si pamant 
Unii vorbesc cu mine in vise , si-mi zambesc 
Insa sunt oameni ce ma vad noaptea tremurand 
Si oameni ce ma aud si in singuratati imi vorbesc .
Nu imi cunosc trecutul , nici acum nu stiu ce sunt 
Dar vad ca imi plang oameni la piatra funerara 
Sunt uneori uimit de cine ma ascund 
Caci vine tot mereu o femeie ce mi-se crede mama .
Pe tatal vesnic , cel din cer il am doar privitor 
Si vad unchiul de jos ca ma cheama uneori 
Si cand sunt momente-n mine in care sunt plin de dor 
Scriu pe piatra-mi funerara ca nu are rost sa mai speri .
Nu cunosc motivul mortii , dar pe nimeni nu cred ca doare
Caci sunt tanar si raman , vesnic pierdut si-nlacrimat 

Nu imi vad chipul in oglinda , da imi vad ochii in mare
Am o zgarietura ce doare ingrozitor de tare , dar nu stiu sa ma fi zgariat .




Pe pamant sunt flori multicolore , dar triste , motivul nu il stiu 
Si mirosul lor trezeste lumea toata , durere si zambesc 
Dar parca se intampla sa aud zicandu-se ca-i prea tarziu 
Sau cel putin in vise , asta imi amintesc .
Ingerii din cer imi canta , zi de zi cu veselie 
Nu-nteleg ce vor sa-mi spuna caci sunt un suflet pierdut 
Si nimic din lumea toata ,s-ar parea ca nu-mi apartine 
Si cadoul ce-l doresc ar fi uneori ca tot sa uit .
Caci imi vad trupul aruncat uneori in zare 
Rasucind durerea-n trupul zburator 
Se-aud ingrozitoare strigate de disperare 
Ce parca-mi amintesc , ca am fost si eu un muritor .
Of Doamne ca asta e motivul mortii mele ,
Sunt lovit de metalul ala cand zburdam pe strada 
Si florile de la pamant , Dumnezeule sunt ale mele 
Caci ma trimise mama sa le cumpar dintr-o data .
Si femeia ce imi vine la mormant si ma striga e chiar ea 
E mama , e distrusa si ma vrea inapoi 
Si visatorii cu care vorbesc , fac parte din familia mea 
Cei ce tremura , sunt amandoi parintii mei .




Muritor am fost , nemuritor ce sunt 
Dar Doamne ce blestem , sa fiu singur pe pamant ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu