Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 ianuarie 2011

Te iubesc tata

-Esti aici ? Esti aici tata ?
-Sunt , de te-am ranit , ma iarta !
-Te iert tata , mereu te voi ierta
Tu , tata mi-ai oferit viata ...


Copilul sade fara privire pe iarba grasa 
Parintele priveste , nu stie ce sa faca 
Un dor plapand incet parca il lasa
Dar nici drumul nemuriri nu poate sa-l aleaga .
Plang amandoi , pe drum . Privesc spre cerul cenusiu
Saruta fruntea fiului si spune ca va fi bine
Alaturi de el distrus de-ar fi , ar ramane inca viu
Chiar daca ar mintii , si s-ar ineca din spume .


-Pastreaza-mi memoria , ingropa-ma adanc !
Te rog , de-ar fi sa mor , scrie-mi pe cruce tata .
Nu ma judeca de-ncerc de pe stanca sa m-arunc ,
Sunt om si nu suport sa primesc durere ne'ncetata ...


Si parintele inchise ochii , fiul incepu sa planga
Scoate pistolul si fara resentimente in indreapta spre cap
Trage un foc puternic , rapid langa tata sa ajunga 
Cade langa tata , de moarte secerat , aruncat , distrus , turbat .
Si doua trupuri zac , acum imbratisate 
Prinvindu-se involuntar fara sclipire-n ochi
Raman sa dispara impreuna , mirosind a moarte
Si viata ce se scurge ca iubirea in grupuri mici de stropi .


-Sunt un copil , dar constient ,caci tata fara tine
Sunt mort oricum si acum iarta-ma te implor
Nu am vrut sa murim pe rand , nu m-am putut abtine 
Atat de mult tata , atat de mult te ador si langa tine mor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu