Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 ianuarie 2011

Viata elementara

O zi incepe cu un zambet 
O viata o vestesti plangand
Fericirea crearii dintr-un scancet 
Te potolesti din strigat , doar urland . 
Adio spui cand se sfarseste 
Bun venit cand dragostea rasare
In tine-un fluture vesteste 
Sosirea dragostei de mare .
Apusul cheama rasaritul 
Luna inoata printre stele 
Iubita isi cauta iubitul 
In finele vietii mele . 
Piticul creste-n inaltime 
Cand uriasul se coboara 
Misticul unicorn , in fine 
Imi spune sa ne vedem diseara . 
Maturitatea-i doar copilarie 
Copilaria nu se pierde 
Chiar si barba ce va sa vie 
Se rade , si nu se mai vede .
Printul are si el un rege 
Printesa sufera de viata , 
Viseaza paralizatul ca va merge 
Orbul ca va vedea de dimineata .
Nu sunt oameni fara sfarsit 
Un om nemuritor e trist 
Nu poti iubii la infinit 
De nu iubesc mereu , nu mai exist.
O mama-si imbratiseaza pruncul 
Tatal plange pe ascuns 
Eu inca imi astept trecutul 
Sa-l vad pe tata cand a plans . 
Si poezia e o arta 
Muzica , un strigat de disperare 
Se sfarseste arta , nu asteapta 
Si dragostea se varsa-n mare .
Zambetul de la-nceput 
Ramane ca fiind doar un vis 
Si plansul vietii a trecut 
Acum creatia e-n paradis .
Apusul acum anunta noaptea 
Luna isi plange stelele 
Iubita isi gaseste moartea 
Un nou inceput al vietii mele . 
Piticul si uriasul nu exista 
Unicornul ramane doar speranta 
Copilaria s-a pierdut de mine 
Barba-a crescut azi dimineata . 
Printul acum este doar rege 
Printesa i-a vestit viitorul 
Paralizatul nu poate merge 
Si obrul vede doar amorul .
Nemuritorul imi zambeste 
Iubirea tot nu s-a sfarsit 
Cel ce iubeste , greseste 
Si poti gresii la infinit .
Pruncul moare-n bratele mamei 
Tatal se-ntreaba ce-a ajuns 
Suntem victimile foamei 
Se pare ca tata chiar n-a plans .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu