Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 februarie 2011

Criminal

Pe cand se aduna norii de furtuna
Si lumea zambeste asemeni unei proaste
Gasim la capat un domn cu haine false
Privind norii de parca ar lua furtuna de mana .


Si ochii-i sunt sclipitori asemeni cristalelor de apa
El vede culori primitoare in ultimele raze
Isi numara zilele pana la moarte in diverse faze 
Enuntul unei ploi de stele in suflet il trezeste din somnul avut in cada . 


Asculta neincetat cu ochii lacrimati Nunta lui Figaro
Aduce tutuoror din cunostiintele lui vaste despre maine 
Traieste zilnic hranindu-se cu sperante in care inmoaie un colt de paine 
Si ia de mana cerul , il aduce intr-o muzica pe care spune acoperand-o :


-" Aceasta muzica , e mai presus de viata , 
Nu pot a crede ca imi inmoaie peretii sufletului atat de usor
Dar imi aminteste ca voi suferii etern de dor 
Dupa ce voi murii subit de boala cauzata de speranta ..."


Aduse si stranse trei pamanturi sub picioarele-i murdare
Unul pentru fiecare stare , de fericire ,normalitate sau suparare pierduta
Cu buzele-i uscate de sete de sarut sapa in pamant aruncand cate o fata omorata 
Si radea oarecum , caci stia ca va murii inainte sa ajunga la inchisoare .


Trecusera doi ani si el deja devenise sceptic si plin de regrete 
Nu avea de ce sa arunce fete cu stari diferite in pamanturi fara de rost 
Caci parca boala ii trecuse de la sine si redevenise ce a fost 
Se duse la mai marii orasului si le spuse ravasit de sentimente :


-" Eu sunt criminalul vostru , sunt un monstru cu trecut de om 
Pot vedea frumusetea naturii , dar nu o pot simtii , sunt mai mort decat mortii
Speram sa imi traiesc viata cu scopul unei descoperiri in sensul de a iubii 
Dar tot ce am realizat a fost sa hranesc cu moarte un pom .


-Acum de ma veti arunca in temnita cu lumina soarelui din ce in ce mai rara .
As prefera desii n-am dreptul sa fiu ucis in taina nu public de voi 
Ca sa nu vada si sa planga de ce am ajuns parintii mei 
De nu va jur ca orice ar fi eu tot voi murii in asta seara ."


Si tortura era normala intr-o lume plina de prostie si indiferenta 
Deci au preferat sa il arunce in temnita , sa nu simta parfumul florilor
Decat sa isi spele mainile in sangele lui murdar si cutremurator 
I-au dat trei sticle intregi de vodka la jumatatea dintr-un litru si il ridiculizau in permanenta .


-" Cine esti ma tu sa vi aici sa ne ceri cum vrei sa mori ?
Ce vrei tu de la noi , mila sau dreptate , Dumnezeule ...
Dar tu ai avut mila sau dreptate cu fetele tale ucise , derbedeule ?
Ramai aici si dispari necunoscut de nimeni si privat de lacrimile parintilor tai !!! "


El luase o sfoara , dupa ce s-a ametit bine de tot si spera sa se omoare 
Dar a adormit ca un caine cu sfoara in mana si capul pe closet 
Si in vis ii aparea un batran cu fata si voce de intelept 
Intrebandu-l de ce vrea sa se termine oare ?


Era inca bolnav , dar vroia sa se pedepseasca singur si sa recunoasca 
De murit tot va murii in asta seara de boala ce-l macina 
Si cu ochii atintiti spre batran , incepu sa isi piarda suflarea 
A apucat doar sa spuna ceva inteles doar de putini oameni si comunitatea cereasca :


-"De am murit iti multumesc , si vreau sa ma ierti tata de pacate 
Eram distrus de boala si nu puteam sa o cunosc , caci nu-mi statea in fire 
O pasare asa frumoasa nimeni nu poate a crede ca ar sta cu un corb ca mine 
Si totusi acum ma cauta se pare , si imi pare rau ca mi-am gasit iubirea si nu am facut dreptate "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu