Totalul afișărilor de pagină

joi, 24 februarie 2011

Fluturi in stomac

-"Sa traim , iubim , reinviem , uram , cadem
E menirea unui suflet cu trup uscat
Niciodata nu a fost menirea sa uitam 
Ci sa simti , iti amintesti vezi cu adevarat . 


Curba sufletului nostru sta desenata pe hartie 
Picaturile de ploaie canta in geam de-aseara
As vrea sa iti mai vad zambetul , sa te vad vie 
Sa fi iarasi sotia mea pentru ultima oara . "


Scria Fat-Frumos cazut din nori 
Cu pana scurgandu-se de cerneala transparenta
Ii disparuse iubirea peste zeci de mari 
Era pierdut , lipsit de gustul buzelor de menta .


Adio , scria pe oglinda lui de pe pamant 
Spera ca va murii sa fie iar intreg cu ea
Nu-ntelegea de ce a devenit om indiferent de juramand
Si-n vise si pe strazi si neincetat o cauta .


-"Macina-ma dor , doar eu sunt amuzant cand sufar
Culorile ce le stapaneam atunci in cer cu dragostea mea
Au disparut sunt singur mort interior sunt sigur
Iubire , in seara asta ma voi intoarce langa ea .


Caci fara tine sunt nimic , cu tine sunt la fel sa nu uiti
Dar nimic indragostit de tine e infinit mai mare
Caci langa tine alerg fluturii-n stomac cu disperare
Esti iubirea mea , eu iubitul tau ... suntem meniti "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu