Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 februarie 2011

Muzica daruieste 2

-"Imparat nu imi doresc sa fiu caci sunt regele meu
Si educatie nu imi trebuie , sunt artist simt muzica 
Eu cu mine dupa cum spuneam nu m-am considerat un zeu 
Dar nu imi lua creativitatea notelor si in mare nu o arunca !"


Pasind incet printre pietrele din jurul lui 
Aduna amintiri cu stele si asculta muzica naturii 
Trei vieti de ar mai traii s-ar simtii al nimanui 
Caci viata ce o traieste e dedicata muzicii .


Plecat departe , prin padure sa asculte sunetele adevarate
Pe care doar el le simte in adancul inimii sale
Stie ca e doar el printre un milion de suflete uitate 
Dar toate senzatile din el i-se par atat de nesparat reale .

-"Chiar de-mi voi pierde viata castigata cu greu de parinti 

Te rog invata-ma tinere artist sa simt si eu ca tine 
Sunt singur si batran , teoretic si nu poti sa ma minti 
Ca de imi vei umple inima cu sufletul muzicii nu te vei simtii mai bine ."


Zise profesorul , ce urmarindul prin padure , plin de teama
Ajunse , realizand ca tanarul are dreptate 
Muzica nu se citeste , ea este ca o hrana 
Ce hraneste suflete , si tu milostiv o poti hranii mai departe .


-"Cu mare placere si respect profesorul meu stimat
Caci ce frumos ar fi sa simta toata lumea 
Ce simte chiar si acest tanar artist ciudat
Dar sa simti asemeni mie , asta ar fi prea culmea . "


-"Dar pot tinere artist , ma jur pe sfanta cruce 
Muzica e tot ce mi-am dorit in mine 
Nimic ce are sunet nu e prea greu a duce 
Si cand aud concertul vantului din inganat nu ma pot abtine .


Probabil mi-e rusine , caci simt si el asemeni tie 
Probabil ca era scris , sa ne intalnim si sa ma inveti sa ies de acolo 
Si foarte sigur impreuna putem ingana sunete alese dintr-o mie 
Dar accepta-mi sa invat despre acordul tau Demono . "


-"Mi-ai pronuntat numele , sunt mandru profesor drag , 
Si sigur ca-mpreuna vom fi mult mai perfecti 
Vom strange lumea-n bratele muzicii cu drag 
Si pretuntideni oamenii vor folosii ca limba universala pentru toti ."


Si asa a continuat calatoria cu valuri sarutate 
Pretutindeni isi drogau suflete cu urechea 
Vedea , simteau , iubeau zumzetul naturii de departe 
Si muzica nu se oprea , tot timpul le daruia . . . Nemurire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu