Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 februarie 2011

Suferinte Nesfarsite

In prima parte a muntilor de zambet poti scrie
"Pare rau si mai mult pentru restul vietii tale "
Dar nimic din ce se-ntampla acum mie 
Nu poate fi perfect cum eram candva la sarutul de liberare !


Adio imi vei spune cand vei aprinde suflul de iubire
La revedere vei striga in adanc cand vei privii in sufletul meu
Sunt eu , probabil cel ce ti-a ramas pe buze si la despartire 
Eu cel ce ti-a adus fericire cand priveau filme din sufletul meu .


Te iau in brate "Taci te rog frumos saruta-mi trupul zgariat ! "
Stai cu capu-ti obosit pe mine fantoma ta iubita
Chiar de sunt umflat de la al iubirii atentat ,
Sunt eu cel ce iti saruta pasii cand te vede precum mesia . 


Linguri de vioara canta in mine si razbat in lacrimi
Saruta-mi bataturile inimii din picioarele-mi obosite
Primeste-mi crucea adanc infipta in tine spre ale sufletului margini
Sterge-mi restul de urme chitarei de zambete nesimtite .


Cu ochii hilari , gropite sapate cu zambet 
Crezi ca ma vei recucerii vreodata in vecii vecilor amin ?
Sunt un simplu om , dar ca simplu om , mai complex am suflet
Sunt omul ce nu-ti va aduce steaua nordului in tine si nu-ti va stralucii !


Perfectiune atinsa de departe in arta obscura
Cine oare va zambii spre cristale natural iubite
Cat crezi tu perfectiune ca o inima indura ?
Sunt oare inimi de suferinte nesfarsite ?

Un comentariu: