Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 februarie 2011

Viata efervescenta

Candva , nu cu mult timp in urma 
Cand ploaia uda lacrimile scurse noi
Era un simplu om cu dor cumplit de mama 
Ce strangea timpu-n palma pentru ei amandoi .
Si atingea trecutul , dar fara sa il schimbe 
Calatorea-n viitor ca isi vada viata 
Pasea prin vietile lor dand impresia ca vrea doar sa se plimbe 
Si-si saruta iubita la fiecare varsta ca simplu calator .


Treceau anii prin el , si el trecea prin ani
Stia ca nu avea o viata mult prea lunga
Simtea apropierea anilor de sfarsit mortali
Si timpul nu putea cu nici-un gand sa il mai stranga .
Vroia sa aibe copil cu sotia lui indurerata
Vroia sa fie normal ca orice om de pe pamant 
Spera sa nu-si mai vada viata terminata deodata
Si depunea noapte de noapte acelasi tainic juramant :


-"Daisy , of Daisy ce mai fac mama cu mine 
Sfarsesc pe zi ce trece , dar nimanui nu i-am spus
Voi murii de mana de om si asta o stiu prea bine 
De moarte poti fugi insa nu poti ramane-ascuns .
Viata termina orice socoteala cu mine 
Si sotia mea va fi neincetat de lacrimi distrusa 
Ultima zi din viata o voi avea chiar maine 
Dar Daisy ,nu vreau sa plec cu amintirea fetei mele plansa ."


-"Fiul meu ramai aici , ca te vei intoarce 
Vei intinde timpul oricum iti vei dori
Nimic din jurul tau nimic nu poate face
Si fie ca maine , sau mai tarziu tot langa mine vei venii .
Nu vei murii , vei traii chiar deasupra timpului
Te vei invelii cu spatiul si lumina iti va fi sora
Langa la mine vei adormii , pana la sfarsitul nesfarsitului
In scurt timp imi voi vedea trist dar vesel pe actuala-mi nora "


Si a murit , calatorea in fiecare zi in diferite perioade
Isi vedea familia , copilul nenascut acum adolescenta
Ii explica fetei ca este tatal ei si vine de departe
Sotia lui insa murise , pierduse viata-i efervescenta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu