Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 aprilie 2011

Dansand cu Moartea

Ce rece si fara vreun sentiment
 Pot sa sper doar la o reaparitie
Cu Moartea langa mine o privesc impertinent
Ploaia ramane si-mi aseaza-n palma singura ei conditie :


-" Danseaza cu Moartea-n brate strans
Cunoaste-i fiecare milimetru trist si negru
Apoi opreste-ti sufletul surpins in plans 
De-ti vei intelege imaginea vei fi de-a pururea integru ."


Asa ca am intrebat-o pe sinistra doamna de langa mine 
De pot sa o dansez in brate strans sa o cunosc
Ea s-a uitat intai ciudat la mine si a spus bine 
Apoi cand am dansez simteam ca nu mai ma recunosc .


Plesneau in ritmuri de moarte fiecare-ncheietura 
Plangea podeaua si ruga sa mai traiasca 
In mine totul se schimba in depresie si ura ,
Dar simteam mila , si ca ar fi o datorie cereasca .


Cand dansul a luat sfarsit si Moartea m-a sarutat
Ploaia a venit la mine si pe un ton sinistru-a spus :
-"Asa cum Ea uneori nu vrea sa ucida caci ar fi pacat
Asa si eu mi-as dori sa fiu mai calda , sa stau langa tine de-ajuns ."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu