Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 aprilie 2011

Gustul buzelor tale

-"Ce caut aici pe norul asta , de ce ma vad de sus
Visez oare frumos sau chiar am ajuns la apus ?
Iubito , esti sub mine dar trupul meu te sustine
Nu pot sa-ti strig numele , nu ma pot abtine .


Noaptea stropita spre sfarsit cu gustul buzelor tale de sare
Era noaptea sfanta petrecuta-n doi la mare 
Nu stiu ce e cu mine , de ce plutesc prin nori
Si te simt rece , trec prin ochii tai si-mi dai fiori .


Sunt mort oare ? M-a tradat pasiunea prea fierbinte
Sau poate iarasi ma plimb pe malul dragostei si viata ma minte .
Arata-ti chipul inca o data , canta-mi balada parului tau in vant
Simte-mi mana rece cum te cuprinde tremurand . Fa-ma sfant !


De m-as putea intoarce langa tine , pe plaja trupului tau
Sa-ti construiesc iubirea-n suflet , cum am facut mereu
Te-as zgaria cu scoica dezbracata de perla-i pretioasa
Iar la gat ti-as sangera un colier , vai cat esti de frumoasa ."


Deschide ochi baiatul cu tremuratul patruns in vene
Cu moartea dezamagita langa el parasindu-l alene
Fata lui iubita cu rauri sarate pe obrajii ei crapati
Il saruta cu gustul marii pe buze , privindu-l cu ochii fermecati .


-"Sa nu mai joci norocul vreodata cu sufletul meu
Caci astea cinci minute , cat am suferit stie doar Dumnezeu
Acum ia-ma-n brate si saruta-ma cu foc 
Caci simt ca te-am regasit si nu te pot lasa deloc ."


Asa , moartea evident impresionata de dragostea lor minunata
De dragostea ce-o poate avea un simplu baiat pentru o fata
Ii scrise pe buzele iubitei lui subtil precum o soapta
-"Iubiti-va in continuare , o lasam pe alta data".

Un comentariu: