Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 aprilie 2011

Iubirea inseamna suferinta

Parul tau , ochii tai , privirea ta
Mi-aparea in vise si mi-apare pururea
Doar tu iubita mea , cu cercul ochilor ocean
Faci cerul senin cand saruti ploaia an de an.


Credul precum un copilas sunt cand te vad
Imi trezesti in mine sentimente in care pot sa cred
Ma acoperi ca un curcubeu pe un alb-negru orizont
Multicolora in suflet, stergi ranile ce le-am capatat pe front .


Razboiul a distrus familii sa ofere libertate
Ne-a facut pe noi muritorii sa inghitim minciuni adevarate
Apari in ultima clipa precum mama in pustiu
Sunt mort, dar cand ma plangi , ma faci sa ma simt atat de viu .


Sufla-mi in infirmele-mi buze sa iti respir iubirea
Caci ochii mei verzi precum campia , anunta despartirea
Asta e menirea , iubirea inseamna de multe ori umilinta
Dar mai mult decat mereu iubirea e o dulce amaruie suferinta . 

Un comentariu: