Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 aprilie 2011

La multi ani

Rupt de orice-i negru , in cerul tau din ochi
Imi salvez apa sarata cazuta in a obrajilor mei gropi
Cum poti ? Poti sa imi transformi tot ce e rau in bun
Si mana murdara de pamant nu imi dai ocazie pe fata sa ti-o pun ?


Cu chibrite arse-n mana , saruti icoana mamei tale ,
Eu , prost ca-ntotdeauna creez strofele vietii noastre banale
Strang pumnul cand iti simt picaturile de viata la mine-n mana
Si-ncet , dar sigur peste noi norii greoi si plini de dor s-aduna .


Tu-mi intinzi in fata mea batrana , o parfumata de tine felicitare
Eu , cresc c-un an batran si nu mai vad sa numar inimioare
Noi candva eram fericiti s-indiferenti de lumea asta moarta
Dar noi candva eram ceva , nu vom mai fi ca altadata .


Arunca-mi viata prin nisip si vant 
Eu ca un neghiob sa te ascult plangand
Acum de ziua mea , arunca-ti trupul peste mine 
Saruta-mi ploapele oarbe si umple-ma de tine ... bine.


Cresc flori in parul tau si peste ani de zile 
Curg bucati de om batran cu zambete senile
Eu , mai batran ca tine , ma scurg in sticla ta de apa
Ei mortii vii de-alaturi rup moartea si o arunca secretos in groapa .


Totusi visez , tu nu existi , am un deceniu si noua ani 
Nimic nu e perfect , toti oamenii traiesc hranindu-se cu bani
Multumesc celor ce mi-au citit randurile printre lacrimile de golani
Si-mi urez ca un veritabil narcisist , un calduros "La multi ani !"

3 comentarii:

  1. La multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cresc flori in parul tau si peste ani de zile
    Curg bucati de om batran cu zambete senile"

    la multi ani mai <3.

    RăspundețiȘtergere