Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 aprilie 2011

Piele arsa sub soare

Poti sa-mi schimb lumea cu un sarut 
Pe langa soare sa-mi aniversez viata
Apoi , deodata in trecut sa ma uit 
Sa imi regasesc placut speranta . 


Cred ca si un fulger a orbit cand te-a vazut
Tu ai plans in munti floarea de colt pustie si rara
Ti-am descifrat zambetul uitandu-ma stele si-am pierdut
Frumuzetea ochilor tai in ploaia florilor cazute-n primavara .


Stiu ca scrisoarea vietii noastre nu va fi transcrisa ,
Ador ca lumea noastra e roman al dramei reale
Deasemenea cunosc ca ea nu va fi vreodata atinsa
De blestemul necrutator al poftelor carnale .


Eu ma imbat cu sclipirea ochilor tai in mare
Grabesc saruturi de langa podul cenusiu al casei tale 
Iti miros pielea cruda cum se arde sub soare 
Si-mbin gusturi ce le cunoastem doar noi , gusturi banale .


Tu-mi strivesti trupul cu presiunea unui sarut magnific 
Ambitia iti face gura uneori putin maleabila 
Dar stiu ca niciodata nu va trebuii sa verific 
De fiecare clipa cu tine e-ntradevar o clipa memorabila .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu