Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 aprilie 2011

Reintalnire

Apusul stelelor din zorii de dimineata fara nori
Nu-mi pot sterge amintirea valsului nostru primavara
Cand intr-un sarut sub ciresii infloriti se strangeau o mie de sarbatori
Colapsul meu in verdele umed al ierbii si pasii sfiosi seara .

Drumetia limbilor ce dansau mai spre apus 
Cu mine si tine in rol principal 
Chiar de au trecut si totusi s-au dus
Raman in amintiri ca un spectacol majestal .

Ne vom revedea intr-o zi de primavara cu nori pufosi alunecand spre soare
In brate te voi strange-n brate , te voi invalui in mine cu sarutul de casmir,
Iar copacii se vor scutura de flori deasupra noastra intr-o minunata ninsoare
Iubirea mea cu ochii aromati in culoarea pietrelor de safir .

Creste-vor fluturi in palma ta , de culoarea ochilor mei 
Tu-mi vei aduna lacrimile de pe obraz cu buzele-ti satina
Fluturii vor zbura spre inima ta cu numele meu scris pe ei
Iti voi pastra amintirea scrisa melodios in retina . 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu