Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 mai 2011

Demoni ( povestea unei dependente )

De azi si pana ieri 
Oare mai poti sa speri
Ca-ti vei invinge demonul 
Si nu vei saruta amar pamantul ?


Plecati , iesiti-mi din esenta !
Nu mai vreau , plecati v-am spus !
Am fost in perioade clare de evidenta
In care calm si prost , voua m-am supus .
Dormiti in alte trupuri 
Eu mi-s rece si pustiu
Nu-mi strangeti la ochi izvoare
Ce-am fost nu vreau sa mai fiu .
Ma jur cu inima franta de caderi
Cu dorul de tata rupt de mine 
Cu dor de simple mangaieri 
Ma jur ca voi fi departe de voi , si imi va fi mai bine .


Cand minte te rapune 
Si trupul se supune
Atunci primesti in suflet
Unda sonora , un strigat .


Mor aici , voi nu vedeti ca mor
Ma vait langa copaci astia rataciti
Cu simfonia apei de izvor
Nu vreti sa-mi iubiti ?
Plecati si dati-mi pace
Demoni spurcati de minciuna
Va voi infinge anul asta 
Si-mi veti purta ranchiuna ...
Spune-ti-mi langa la ureche
In timp ce ma laudati
Ca mi-a trecut timpul in apa rece
Si nu mi-a fost greu , cu apa sa va-mbatati .


Acum la final de dependenta 
Totul parca e intr-o alta esenta
Si iubirea chiar conteaza
Desii te scapi uneori , demonii cedeaza.


Vino la mine iubito 
Cu tine vreau sa ma imbat 
Unge-mi buzele cu ale tale
Si vino sa vezi cu adevarat ce pot .
Sunt barbatul vietii tale 
Esti femeia vietii mele
Sunt povesti spuse cu jale 
Razand , caci toate-s ale mele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu