Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 mai 2011

Iubire in spatiu-timp

Ramai o clipa in spatiul meu universal
Aici pe langa munte , calare pe un deal
Strange la pieptul tau iubito soarele fierbinte
Si arunca-ti buzele cu dor peste mine cuminte .
Iti voi impletii din stele-o rochie frumoasa
Iubita mea , accepta-mi ochii , te rog sa-mi fi mireasa .


Ea-si intinde piciorul spre a pleca departe
Si el o strange-n brate si-o saruta cu buzele-i moarte .


Mai iarta-ma o data , iubito te iubesc
In ochii tai vad luna pe chipul tau ceresc
In par mi-ai oprit stelele cazatoare cu o singura dorinta
De nu-mi vei fi sotie , voi trece-n nefiinta .
Prinde-ma de mana si sa zburam spre nesfarsit
Stii foarte bine ca esti tot ce am si tot ce mi-am dorit .


Curg picaturi de iubire din ochii iubitei
Si il iarta , se iubesc , curg stele din ochii ei .


-Te iubesc ! - Si eu iubitul meu cu sufletul pufos ca papadia !
-Esti tot ce am in spatiu-timp ! -Voi ramane , voi fi mireasa ta !
-Imi pare rau ca am ajuns aici intr-un loc al nemuririi ,
Dar plecat-am speriat de sentimentele iubirii ...
-Stiu dragul meu , te iert vom calatorii prin timp si spatiu mereu
Pana cand materia ne va primi inapoi pe amandoi , tu si eu .


Si-au ramas in spatiu-timp la nesfarsit
Povestea lor e scrisa-n stele sa fie nemuritoare
Toti ingerii acum cunosc ce mult s-au iubit
Si se iubesc in continuare , se vor iubii fara-ncetare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu