Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 mai 2011

Iubire si dor

Copila palida , slaba si fara speranta
Alege-ti o stea in asta noapte plina
Pune-ti in ea soptiptind din suflet o dorinta
Si vezi  pana si codrul la tine cum suspina ...


Sa vezi cum pana si norii vor cobora la tine
Cum isi pleaca plopii frunzele rusinati de mai bine
Isi va strange luna ochii-i tristi spre ochii tai albastrii
Ce lumineaza noaptea de mai ca doi falnici astri .


Vino la mine-n brate , caci eu sunt dorul pacatos,
Iar tu copila mea , cu parul negricios 
Suntem legati fiica mea ca pamantul de cer
Tu trebui sa fi buna cum oamenii , mai mult de-atat nu-ti cer .


Tu esti iubirea , eu sunt dorul ne tragem unul din altul 
Impreuna pentru oameni in seara de mai am creat pacatul ,
Sarutul , ura si pasiunea ,toate se trag din noi
Asa ca nu mai plange langa mare , hai sa fim iar amandoi .


N-a fost sa fie ca iubirea , sa se indragosteasca de un muritor
Suna prostesc , ciudat ca voi sa va-mpletiti in amor 
Te rog frumos fiica mea , intoarce-te caci oamenii trebuie sa iubeasca
Esti darul lor , eu sunt doar blestem , dar tu esti mana lor cereasca . 


Ajuta-i copila draga pe oameni , nu mai suferii dupa ei 
Ei vor murii candva , si-atunci vor ramane ingerii tai 
Iubeste speranta sau nepasarea , sau orice 
Joaca-te cu mintea lor , fai sa joace in litere .


Si s-a intors iubirea inapoi 
Cu dorul inapoi s-a imbratisat
A jurat in acea seara de mai 
Ca niciodata mai mult ca atunci , de muritor nu ia pasat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu