Totalul afișărilor de pagină

marți, 31 mai 2011

Neverland

Acolo un marea imbaiaza cerul
Unde soarele s-ascunde sa traga-un pui de somn
Acolo unde dragostea saruta frumos omul
Si frumosul se transforma intr-un veritabil domn .
Acolo unde primul zambet de copil s-a spart in mii de zane
Unde florile in parul lor danseaza respirand iubire
Acolo a-nceput iubirea mea pentru tine a-mi spune
Ca esti tot ce-mi doresc si vreau in sufletul tau primire .


Ascunde cheia realitatii de fiecare data
Cand vin la geamul tau zburand in soapte de dragoste frumoasa
Vino cu mine-n lumina , of ce frumoasa fata
Devino stapana lumii mele , devino a mea mireasa .
Acum inchide ochii , aluneca pe acest curcubeu
Alege-ti culoarea ochilor si parul aruncati-l peste mare
Prinde-ma cu el , si condu-ma ca pe-un zmeu
De voi cadea in pasiune , de acum imi cer iertare .


Cad frunze peste noi , de parca toamna ne-ar iubii
Culoarea toamnei cu tremurul iernii argintii
Imbratisate-ntr-un anotimp ales de tine de-alungul acestei calatorii
Te iubesc Marie , esti esenta vietii mele , esenta de a iubii .
Si printul lumii asteia , cu mine zburator 
Te-asteapta la castel chiar langa padure
Sa bem apa cu sete si gust de soare din izvor
Cu gustul buzelor tale sa ne avantam in mure .


Si s-a trezit Maria , lumea viselor e ireala 
A-nceput a plange , crezand ca a pierdut amorul
Dar pe perna gaseste o scrisoare aparent normala 
Ce spunea : Te iubesc , maine ma intorc la tine cu drag Zburatorul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu