Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 mai 2011

Scartaue zapada

Sub picioru-ti palind scartaie zapada
Ce alba ca trecut se topeste-n amintiri
Iti cauti inspre mine cu dor nebun prada
Si eu sfios te prin , speriat de fostele iubiri .
Ploua din norul pe care ti-am jurat iubire intaia oara
Se uda teiul de parfum inlacrimat de parca plange si el
Ti-am spus iubita mea ca te voi iubii diseara
Sub ramurile verzi ale teiului mititel .
Imi rasari ca o icoana , in chipu-mi lasat 
Creadeam ca te-am pierdut , ca nu ai mai venit 
Dar asemeni unui inger , din cer mi-te-ai aratat
Si te sarut direct , fara cuvinte ca un veritabil indragostit .
Pasi repezi suspina prin lumea asta a noastra veche
Te urmez cu doru-n suflet si cu inima batand ca tunetul
Adormi si iti raman la frunte cu saruturi de veghe 
Si-ntre vise imi spui ca ma iubesti si iti crapa zambetul .
Un milion de vorbe de as mai putea doar sa rostesc
Fiecare din ele ti-ar spune ca esti tot ce mi-am dorit in viata
Ti-as spune fara-ncetare cat pot sa te iubesc
Si-apoi te-as iubii la final de dimineata-n dimineata .Publicaţi postare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu