Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 mai 2011

Vorbe de nuc

De ce ai taiat cerul pe la apus 
Si nu mi-ai raspuns cand te iubesc ti-am spus ?
Paseai greoi cu talpile de foc
Am vrut sa te mai tin , te-am apucat de mijloc .
Nu am avut noroc ...


Cu buzele tale , ca floarea de colt rara
Mi-ai sarutat privirea ultima oara .
Hoinara calatoreai prin inima mea sfasiata
Nu ai mai vrut sa imi spui ca ma iubesti o data .
Ce fel de fata ...


Nu ma vezi sau simti cum te idolatrizez
Oare chiar sunt un simplu copac care chiar nu mai contez
Obisnuiai sa stai sub mine , la umbra mea durere
Si sa-ti numeri zilele povestindu-mi despre tine in tacere .
Mi-e dor de o mangaiere ...


Codrul ma plange , acum ca sunt fara de tine
Te vreau , sa te simt iubito , sunt un nimeni , nu ma simt ca mine
Kilometri de tacere ti-am strans pe ramurile-mi secate
Nu pleca de sub mine , unde cuvintele umane-s uitate !
Dar pleci si mai departe ...


Si am ramas un nuc singuratic , fara tine alaturi
Ploaia o strang in palmele-mi lemnoase si o arunc in rauri
Te-am iubit frumoasa mea , dar m-ai lasat 
Poate ca am vrut mai mult de o sedere , dar nu te-am uitat .
Te iubesc , nu am uitat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu