Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 iunie 2011

Blestematul

Sunt zile cand am tot ce-mi doresc
Si zile distruse cand plang de nefericire
Prea multe iubite moarte absolut grotesc
Sunt zile cand omor doar ca sa simt iubire ...


Aseara stateam atarnat cu capul de veioza
Cu sange pe mana , si-o taietura adanca in vene
Trecusem jegos printr-o alta nevroza
Parca uitasem gustul sangelui si cat imi face de bine .


Amorez sunt probabil , criminal niciodata 
Caci imi iubesc victimele ca pe propria-mi vedere
Dar tre sa ma hranesc , sunt blestem de o fata 
Sa n-am parte de iubire , sau picatura de mangaiere .


Cand dorm , cand o mai visez si ma gandesc ca un tamp
C-am pierdut fericirea si umanitatea intr-o despartire seaca
Cand imi simt sufletul mereu greu si rece ca din plumb
Stranut cu suspine si lacrimile de neom incep sa se-ntreaca .


E toamna frunzele cad aramii precum cuprul
E nor si eu ma-nvelesc in amintirea chipului ei de safir
De ce Dumnezeule sunt sunt eu blestematul
Sa ucid fecioare frumoase , sa raman un etern sangeriu vampir .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu