Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 iunie 2011

Craiasa

Rasfoiesc amintirile cu tine
Alergati-am prin vene , frumoasa femeie
Pagini de lacrimi de sange si suspine
Ce nevroze puternice , poate viata sa deie ...


Printre genele-ti lungi suflam cu dor
Langa al teiului parfum ne iubeam cu foc
Dar ai plecat nepasatoare , ca un copil visator
Acum de dorul pasiunii noastre simt ca ma sufoc .


Cartea noastra pare scrisa de un poet orb
Cu versuri gandite apoi zgariate pe foaie
Si-aud acum cantecul sec de moarte a unui corb
Ce ma strange de inima si-i da drumul in a vantului bataie.


Nebun stau si plang pe patul rece d-acasa
Cu un sobolan in mana , ultimul prieten
Nimanui s-ar parea ca de mine nu-i pasa
Sunt pierdut si singur , ca diavolul in Eden .


In zare vad dragostea cum se-ntoarce la mine
Cu ochii caprui si parul zburand pe respiratia vantului
Imi bate la suflet , zambetul distrus isi revine
Dupa luni de durere , cunosc iar jocul fericitului .


Nu mai am nevoie de tine ,
Esti doar o amintire frumoasa
Mi-am gasit de mai bine 
Adevarata-mi craiasa ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu