Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 iunie 2011

Despre mine 2

Nu cunosc termeni diferiti de a exprima ce simt cu siguranta
Desi ma mint calatorind visand prin mii de locuri secrete
Si stiu ca viata mea ca si a voastra atarna de o ata ,
Ce se zdrentuieste cand pleci in alte lumi visand la drumuri drepte .
Ma macina gandul ca poate nu am realizat tot ce as fi putut
Ca voi murii ca orice om , ma amuza gandul ne nemurire
Chiar si intr-o eternitate nu voi realiza ce-am vrut
Ma strange cureaua timpului cu fiecare respiratie si altercatie cu senzatia de umilire .


Nu sunt nemuritor , dar mi-as pierde zece ani la un izvor
Numarand tot ce ador cu numere impare sezand mandru pe tricolor 
Nu voi avea un mormant cu flori fragede mereu
Si al meu Dumnezeu se pare ca se distreaza cand ma lasa mereu la greu .
As vrea sa pot schimba ceva , lumea , lumina in culoare , sa pot fi mereu asa 
De tanar si aparent inocent , neglijent cu stari de aferent abis in lumea mea .


O ora , o ultima ora de sanatate pura libera de ranchiuna sa pot juca un joc pe zgura
Cu viata asta dura , sa simt ultima caldura , sa-mi beau ultima bautura tot ar fi ca o picatura
Din tot ce mi-am dorit , nerorocit as pleca spre asfintit cu durerea-n mana mea
Stanga , iar cea dreapta sa stranga de gat unul ce vrea s-ajunga sa omoare lumea asta
Frumoasa si tragica in acelasi timp cu flori de comedie 
Caci mori cu bani in minte si pauza-n stomac , oracaind ca un brotac
Si inca nu esti sarac , e trist dar asa a fost sa fie ...
Astea-s ultimele cuvinte ce mi-au ramas in minte 
Cu speranta la mai bine ca asta moare ultima stiu bine
Termin in titluri de poezie si zic ca-i totul despre mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu