Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iunie 2011

Stari de viata

Se naste o poveste cand moare alta veche
Bolnava ,mintea fiecarui om se hraneste din vise
Nici eu nu simt ce am simtit cand stateam la capul mamei de veghe
Plin de sperantele copilariei ce au fost mai apoi ucise .
Fiecare lacrima de unicorn , e un diamant de logodna
Si ingerii mortii sunt simple suflete distruse
Limba cerului te umezeste , o tu frumoasa Rodna
Eu mai pot sa sper doar la amintirile copilariei apuse .


Iar tu Marie , cu ochii tai caprui si larg deschisi
Ce mi-ai facut in ziua cand ti-am spus ca te iubesc ? 
Caci paznicii inimii mele m-au parasit desprinsi
Parca de o forta ce creste in mine , esti ca un dar ceresc .
Privesc cum trec zilele si te iubesc mai mult 
Raman ca un povestitor ce isi citeste opera mereu
Langa fiinta ce ma face uneori sa raman mut
Ce dar frumos mi-a facut destinul , ce astazi e al meu .


Acum pe patul rece-al mortii , privesc si numar stele
Cu amintiri in spate si doruri ce ma fac sa ma gandesc 
La finele asta tragic de rostul vietii mele 
Iarta-ma umanitate ca nu am schimbat nimic si ca gresesc .
La capul meu nu mai e nimeni , sunt singur peste toate
Inchid ochii si imi vad chipul de copil inocent
Incerc sa ma ridic usor pe slabitele-mi coate 
Cad , si moartea ma ridica , ma saruta apoi ma fura lent ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu