Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 septembrie 2011

Posedare

Ii vad , ma urmaresc ...
Au rupt din rai o parte de eternitate
Sunt sute , milioane si cu totii ma urasc
Ora trei se apropie , ce dor imi e de moarte  .


Ma ascund in viziuni , au ochii sangerii
Pieptul mi-e greu , ma doare 
E trei , ma tortureaza , ma supun unei nebunii
In care ochii imi ingheata , si plang ninsoare .


Ma fac sa urlu de durere spirituala
Parintii ma prind de mana , eu nu ii mai recunosc
Latina-mi stricata mi-se scurge printre dinti intaia oara ,
Iar inima imi bubuie , deodata se aude : Trosc !


Ce liniste deplina , Marie m-ai salvat !
Demonii pleaca , raman cu amintirea lor desfranata
Moartea ma inveleste in roba ei , am plecat ...
Demonii se-ntorc si spun : O lasam pe altadata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu