Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 septembrie 2011

Si de-ai muri

Si de-ai muri ... 
Ti-as prinde sufletul in retina
Cu dorul tau , ce seaca mi-ar fi viata
Ne-am intalnii , un cerul cu muntele se-mbina
Ti-as striga numele si ai venii , calare pe soare dimineata .


Cu ochii tai ...
Ne-am crea o lume-albastra
Unde nimeni si nimic nu ne-ar putea atinge
Ti-as scrie dragostea pe-o pasare maiastra
L-as sterge-apoi cand cerul cu mine va plange .


Inima ta ...
Sonatele dragostei noastre temporare
Pianul neacordat dupa cuvintele lumii
Iubita mea cu sanii arsi de soare 
Vom fi batai ale iubirii pentru unii .


Si vocea ta ...
Glasul pamantului de primavara
Canta-va tot mereu in al meu centru de univers
Acum ca pleci , se peste mine se simte miros de seara
Iti respect drumul mortii , pe care l-ai ales .


Te iubesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu