Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 octombrie 2011

Albastru

M-am saturat sa te mai caut
Mi-ai aparut prin vise dar degeaba.
Si respiratia ta ce-mi scartaia limba ca un flaut
M-a facut sa transpir de dor , mi-era dor de fata 
Care imi prindea in buze restul existentei,
Cu genele ei lungi ma agata de vant
Si pluteam fara luxul muritor al apartenentei
Mi-era rau fara tine , sarut pur si sfant .


Sunetul unui simplu te iubesc ingheta pe cer scris in stele
Stins era focul vioarei ce-mi canta la mormant
Te-am cautat ca un nebun , iubirea vietii mele
Plangeam flori de tei legate de acel rosu pamant .


Erai muzica pe care imi dansa in zori
Erai firul de soare legat de ninsoare
Erai vantul de toamna ce imi dadea fiori
Erai frumusetea muzicii prinsa intr-o culoare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu