Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Ca intaia oara

Port in suflet in continuare respectul
Mortilor dinaintea mea si a batranilor uitari
Inca duc lupta dintre un maine etern si un ieri trecut
Astept frumosul sa ma-nvaluie in credinta si schimbari .


Mi-am ascuns dorintele sub perna , sa le rasfoiesc in somn .
Vorbele mincinoase a juriului de critici neinsemnificanti
Ma denigreaza in vagabond , dar in ochii ei raman un domn
Ce-si plimba buzele pe gatul ei , se joaca-n parul ei blond ...


I-as face pat de roze , i-as lasa sub geam un biletel de amor
Pentru fiecare zi in care in cuvintele ei ma rataceam frumos ,
Cand ma striga si stateam ascultand soarele cazand in izvor
Pentru clipele in care pana si-un te iubesc era un joc periculos .


Au fost si sunt momente cand scriu despre ea si parca am face amor
Cand o privesc in poze si ochii ei albastrii ma invaluiesc in pasiuni
Care parca intrec definitii date oricarei ratiuni
Esenta de dans al florilor de primavara ne inconjoara intr-un vals al limbilor , inodor .


O voce blanda imi gadila urechea surda , 
Si o mana calda imi ia penita din calimara
Ma uit in spate , este ea  lucrata de Domnul cu atat truda
Ma strange la piept , o sarut ... explozie de stele seara ... ca si intaia oara .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu