Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 octombrie 2011

Copacul

Ochii mei au prins ceva ,
Ca o sclipire in privirea ta  .


 Te uiti la mine ca la un sclav descult
Si defapt sunt rodul sangelui de om 
 Luptau milioane de soldati pe langa mine  de demult
Isi  marturiseau cei ce tineau moartea de mana pacatele lor unui biet Pom .


Revolutii erau atunci in fiecare zi
Stateam pe langa fratii mei iubiti si ne speram
Cum se omorau pe capete de la apus la miaza-zi .
Si fratele meu mai mic a fost taiat pentru lumina si caldura .


Cu timpul ce sa spun mai pe scurt ; sunt singur
Cadavrele familiei mele nu stiu unde mai sunt
Duhneste a moarte si azi ,si injur 
Trecut-au anii peste frunzele mele am ramas singur ...plang .


Si deci , asta vezi frumoasa faptura
In ochii meu cu gene de rumegus
Durere , moarte si secole de lacrimi
Ma usuc , vine ploaia , cade peste mine curcubeul si ma  transform in spiridus .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu