Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Crima

Nu ti-a fost de ajuns ...
Aveam tot , beam cu sete din dragostea noastra
Pasit-ai langa mine pe ascuns
Si m-ai injughiat cu privirea ta intepatoare si-albastra ...
M-am dus cu gustul sangelui tau curgand pe limba mea 
Pe mare sa sufar o eternitate dupa tine , sa zbor intins pe cuvinte sfinte
Ce se scurgeau pe buzele tale rosii ca trandafirul , dulci ca mierea
Dar care erau oprite intre dinti si imbracate-n fals inainte de-a fi rostite  .
Fumai tigara si o stingeai in sufletul meu ,
M-a lasai zile insir sa plang , infometat de tine 
M-ai dat doar pentru ca stelele ce ti le-am numit in gandul meu
Erau doar stele stinse , spectaculoase pentru mine .
Si-asa la poarta mortii , cu sufletul la vedere 
Ma chinui sa te uit si sa te las afara ,
Iar tu apari deodata , ingenunchezi si-mi ceri iertare
Dar drumurile noastre nu se mai pot intalnii iara .
Pentru ca tot ce-mi spui si minti fara-ncetare
S-aude ciudat si rece , de dupa gretiile de la-nchisoare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu