Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 octombrie 2011

LINIE

Aud o vioara ...
Sunetul ei ma infioara 
In asta noapte mult prea amara 
Aud cum plange o vioara ...
Incep sa imi patrund in ganduri
Ma vad rupt in doua carti
Sudoarea timpului le uda 
Si le rup , strig , ma aud vecinii toti
Si ma trezesc iar in lumea asta cruda .


Aud o vioara ...
Vad sunetul surd al ei cum ma patrunde
Dar e batrana vioara si lovita de multe
Ramane totusi o amintire ,
Melodia ce o canta vioara .
Si-mi intind mana spre ea si ea rade
Ma ia de mana , apoi suub barbie ma prinde
Incepe sa ma incante , sa cante la mine .


Ma aud pe mine ...
Solista vioara , ma gadila cu arcusul pe corzile  batrane 
Ma priveste ochi in ochi vioara
Si-mi spune sa o imbrac 
Caci corzile-i cazuse din cauza varste .
Imi da o palma veche si eu alerg zambind .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu