Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 octombrie 2011

Nimic

Nu ii cer nimic , 
Nu ii cer nimic din ce nu are
O scurta izbugnire a dragostei in mare
Nu ii cer nimic .
Si mi-as mai dorii un vers din poemul nostru pe cruce
Altceva nimic ....
Sa vad un vers unde ar putea duce , 
Sa ma stranga de mana si sa ma apuce
De gene sa imi spuna ... Altceva nimic .


Nu-i cer nimic ....
Poate doar un fir de par , sa ma-nveleasca 
Ii cer si o privire cum doar ea stie sa ma priveasca 
Nu ii cer nimic ....
Sa ma vad cu ea ultima oara in apa marii sarata
Altceva nimic ...
Si-un juramant ca nu se va mai lasa sarutata vreodata
Sa imi prinda amintirea in palme , sa sa imi spuna ... Atat ! Altceva nimic .


Dar eu nu ii cer nimic ...
O cer numai pe ea , 
Ma gandesc si acum cat de plictisitor suna 
Intotdeauna ,
Dar acum , iubirea mea ...
O eternitate cu tine e prea putin , caci esti doar una .
Eu nu-i mai cer nimic , 
Altceva nimic ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu