Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 octombrie 2011

Ploi de vara

Par apasat de amintiri
Trezit m-ar icoana chipului angelic
Dar am pierdut-o in cutia unei mari iubiri
Si rad cand plang , zgaraind hartia cu creionul .
Strig multe , apun in noapte , rasar in tine 
Si tu ma zagarai ca o pisica turbata si plina de spume
Eu lesin in palma ta , tu te-nrosesti in ea
Cand ma trezesc gasesc o sticla goala , incep lacrimi sa s-adune
Am fost doar beat , si am cazut cu capul de poza ta .
Sar purecii in mintea mea , iar ochii mei plini de pastile
Zac privind la podea ca si cum ar fi menirea mea 
Sa ma pierd in bautura cat voi mai avea zile ,
Iar tu privindu-ma de sus , sa razi in ploi de vara grea .


Apas pe talpa sa m-aud 
Sa nu fiu surd , sau chiar pierdut
Imi suflu-n mustata cu greata-n gatu-mi uscat
Vreau sa iti simt iar mijlocul la piept 
Buzele tale umezite usor de roua 
Sa ma sarute suav amandoua .
Cersesc de vrei , o mie de ani sortii asteia cruda
Sa ma auda ca te vreau cu mine o ultima secunda 
Si-apoi sa cad incolor
Langa un izvor
Sa strig te-ador
Intr-un final sa mor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu