Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 octombrie 2011

Schimbari

Sunt milioane , frumoase , ti-as face rau din stele
Care sa-ti curga din ochi spre buzele-ti carnoase
Dar toate seamana din pacate intre ele
Si raman doar lacuri diferite de amintiri dureroase .
Am nevoie de chipul tau dulce ,
De zambetul tau ce ma chinuie cu frumusetea lui
Si visul meu nu are limite unde ma poate duce
Dar totusi fara tine , voi ramane al nimanui .
Topit-ai pamantul ce ti-se pleaca la picioare
Cu atata dragoste si dor fierbinte stors din mine ,
Iar ochii-ti lacrimile diminetii ce se scurg pe o petala de cicoare
Desparte cerul in doua , eu sunt cu tine , dar tu esti cine ?


Ma mai iubesti , sau m-ai iubit ?
Mai am vreun sens in viata ta ?
Mi-ai fost iubita ? sau m-ai mintit ...
Intrebari ce nu am voce sa ti-le pot adresa .
Ti-as strange lumea-n pumn , si-as scurge-o peste tine
Sa-ti ploua peste paru-ti negru tristete , sa fie gri ca scrumul
Mi-as innora cu tine , sub patura de nori ultimele-mi zile senine 
Sau sa te prind in brate , si sa te sarut ca nebunul .
Am nevoie de tine , de dragostea ta de efemera ,
De dansul limbii tale , de glasul tau linistit .
Am nevoie de privirea ta suspecta si stinghera
De femeia ce ai fost si pe care am iubit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu