Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 octombrie 2011

Tu si eu ?

Sunt haina ta de vant ,
Iar tu pictura mea de jocuri
Esti picatura de aur cazuta pe pamant
Sunt moarte eleganta , impleticita in tocuri .


Esti crucifix , iar eu lantul la gatul omului
Sunt mormant , iar tu stea cazatoare
Suntem pasii apasati in calea domnului
Ce ne va ascunde in poezii pe fiecare .


Sunt ochii tai albastrii la apus
Sunt mainile tale fine si moi 
Esti secreta precum norul dupa care te-ai ascuns ,
Iar eu lumina sfanta pentru amandoi .


Esti vis si realitate amandoua stinse
Esti himera agitata pe hartiile din inchisoare
Sunt priviri si tragicul genelor inchise ,
Cand tu esti sarutul copilaresc furat la intamplare.


Sunt luna peste stele 
Esti nor inchis in ploaie
Esti iubirea vietii mele ,
Eu doar o amintire ce doare ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu